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Wf.r hat angst vor mdogma? 23 Idealismus . . den wir als Ziel unserer juristischen Arbeit zu bezeichnen haben, so wie es damals jener einiger gutwilliger Theologen war: . . Que j’envie la Faculté de Théologie de Leyde qui, en 1624, a pu faire paraitre une „Dogmatique“ sous le titre: Synopsis Pnrioris Theologiae disputationibus quinquaginta duabus comprehensa — en utilisant une méthode de travail communautaire si intelligemment mise au point, que ses S.S. Theologiae Doctores et Professores ont été en mesure de collaborer, chacun å son tour et å sa place, å I’oeuvre tout entiére: ut quibus libet certo constet de fidei ac sententiae nostrae JiavaQpovi'a, mutuoque super omnibus sacrae Religionis capiribus consensu: minime dubitantes, quin EcclesiarumnostrarumPastores hoc nostrae concordis doctrinae specimen, toties a se desideratum, contemplati, vestrae Provinciae nobiscum hoc nomine sint gratulaturi, quod ex singulari Dei gratia . . . non minus in nostrae Academiae pulpitis, quamin templorumcathedris, veritatemet pacem nunc iterum videant, ut Regii Prophetae Davidis utamur verbis, sibi mutuo occurrere, seque invicem exosculari. Reverrons-nous un jour quelque chose de semblable? Nous en sommes encore loin.“^^ Ja: es ist so. Wir sind weit davon entfernt: und trotzdemist Gesamtharmonie auch im wissenschaftlichen Hinsicht immer noch ein Programm, das vorgeschlagen werden kann. ” H. Cohen, Religion der Vernunft aus den Quellen des Judentums. Eine judische Religionsphilosophie (1928), Wiesbaden 1978, S. 424. K. Barth, Dogmatique. Troisieme volume. La doctrine de la Creation. Tome premier. AvantPropos, Geneve 1960, S. VII. 3

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